Reformy
Podstawowe informacje
- Większość reform opiera się na dwóch czynnikach: poziomie Imperium i liczbie tur. Kiedy nastąpi reforma, wyskakuje okienko wyjaśniające historyczny kontekst tej reformy dla twojej frakcji.- Technologia ulepszeń dla niektórych frakcji po prostu pozwala ulepszać jednostki po osiągnięciu reformy, lecz nadal potrzebujemy odpowiedni budynek na danym poziomie aby je werbować.
- Kiedy następuje reforma frakcji, nowe jednostki będą dostępne do rekrutacji, a starsze wersje nie będą już rekrutowane.
- SI ma różne wymagania dotyczące Reform, wymagają one tylko określonego numeru tury. W niektórych frakcjach gracze wykorzystują te reformy SI do własnych reform, takich jak Qarthadastim (Kartagina), Hayk (Armenia), Basileion Odryson (Królestwo Odrysów) i Ardiaei (Ardiajowie)
Reformy:
Rzym:
Polybius - Imperium poziom 3, minimum 40 tura. SI 50 tura.
Marius - poziom 5 Imperium, minimum 100 tura. SI 130 tura.
Imperial - Imperium poziom 7, minimum 210 tur. SI 240 tura.
Państwa-Miasta Greckie \ Kolonie Greckie:
[*] Reformy dla Kartaginy, Armenii, Królestwa Odrysów i iliryjskie uruchomią się również w tych turach, nawet dla gracza.
Thureos - Imperium poziom 3, minimum 50 tur. SI i [*] w 60 turze
Thorax- poziom 5 Imperium, minimum 120 tur. SI i [*] w 140 turze
Barbarzyńskie (Plemiona germańskie, celtyckie, Iberyjskie i Bałkańskie)
Neitos - Imperium poziom 4, minimum 90 tur.
Dla SI: germańskie 115 tur, Iberyjskie - 117 tur
Partyjska
Późne reformy - poziom 5 Imperium, 120 tur. SI 130 tur.
Specjalne reformy
Niektóre frakcje mają specjalne wymagania dotyczące reform, które nie zależą od poziomu imperium ani liczby zmian, jak w przypadku zwykłego systemu.Saka Rauka (Massageci)
Gdy frakcja stanie się regionem graniczącym z Indiami (Transoxiana i Baktria), rozpoczynają się reformy.Reformy Scythia (Scytowie Królewscy)
Reformy można uruchomić na 2 sposoby: 100 tur posiadania regionu innej frakcji Scytów / Sarmacji. Lub 70 tur i 10 bitew przeciwko innym plemion stepowych.
Plemiona bałkańskie Reformy:
Wymagają 100 tur i 10 bitew z Rzymem dla gracza lub 130 tur dla SI.
Samraatya Maurya (Indusu) Reformy:
Wymagają 100 tur i 10 bitew z Baktrią dla gracza lub 130 tur dla SI.
Reformy kampanii w DLC
Hannibal u bram reformy:
Kartagina - Imperium na poz. 4, tura 60. SI tura 80
Plemiona Iberyjskie - Imperium na poz. 4, tura 80; SI tura 100
Cezar w Galii:
Celtyckie / Germańskie / Iberyjskie - Imperium na poz. 3, tura 20; SI Tura 35
Więcej w filmiku anglojęzycznym: https://youtu.be/7swJniA1Ut8
Thureos - Imperium poziom 3, minimum 50 tur. SI i [*] w 60 turze
Thorax- poziom 5 Imperium, minimum 120 tur. SI i [*] w 140 turze
Barbarzyńskie (Plemiona germańskie, celtyckie, Iberyjskie i Bałkańskie)
Neitos - Imperium poziom 4, minimum 90 tur.
Dla SI: germańskie 115 tur, Iberyjskie - 117 tur
Partyjska
Późne reformy - poziom 5 Imperium, 120 tur. SI 130 tur.
Specjalne reformy
Niektóre frakcje mają specjalne wymagania dotyczące reform, które nie zależą od poziomu imperium ani liczby zmian, jak w przypadku zwykłego systemu.Saka Rauka (Massageci)
Gdy frakcja stanie się regionem graniczącym z Indiami (Transoxiana i Baktria), rozpoczynają się reformy.Reformy Scythia (Scytowie Królewscy)
Reformy można uruchomić na 2 sposoby: 100 tur posiadania regionu innej frakcji Scytów / Sarmacji. Lub 70 tur i 10 bitew przeciwko innym plemion stepowych.
Plemiona bałkańskie Reformy:
Wymagają 100 tur i 10 bitew z Rzymem dla gracza lub 130 tur dla SI.
Samraatya Maurya (Indusu) Reformy:
Wymagają 100 tur i 10 bitew z Baktrią dla gracza lub 130 tur dla SI.
Reformy kampanii w DLC
Hannibal u bram reformy:
Kartagina - Imperium na poz. 4, tura 60. SI tura 80
Plemiona Iberyjskie - Imperium na poz. 4, tura 80; SI tura 100
Cezar w Galii:
Celtyckie / Germańskie / Iberyjskie - Imperium na poz. 3, tura 20; SI Tura 35
Więcej w filmiku anglojęzycznym: https://youtu.be/7swJniA1Ut8
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi w komentarzach